Кодекс учителя і
класного керівника..
Ставитися до учнів як до
особистостей, поважати й сприяти розвитку найбільш цінних їх якостей.
Прагнути, щоб ставлення до учнів
було не просто діловим, офіційним, але й людським, товариським.
Любити дітей, бути уважним до
кожної дитини, об’єктивно ставитись до думок та вчинків учнів.
Бути вимогливим до учнів і бачити
у вимогливості повагу до дитини й водночас поважати її.
Нести моральну відповідальність
за характер стосунків « учитель -
учень»,бути свідомим ініціатором цих
взаємин.
Підходити до кожного учня з оптимізмом,
вірити в можливості духовного й
фізичного вдосконалення учня, підтримувати його прагнення стати хорошою
людиною.
Бути стриманим з учнями, вміти
терпляче вислуховувати та переконувати учнів, виправляти будь які їх помилки.
Удосконалювати свій авторитет як
людини та професіонала в очах дітей, бути відповідальним не тільки за власну
поведінку та вчинки, висловлення своєї думки, але й за правильне розуміння їх учнями.
Не принижувати гідності
учнів,бути непримиренним до таких дій з
боку колег.
Усвідомлювати моральну
відповідальність учнів перед батьками за якість навчання й виховання їх дітей.
Сприяти формуванню в дітей поваги
до своїх батьків.
Соціальний паспорт групи .
№14 - 1 курс навчання
Професія – « штукатур – маляр»
Всі учні - випускники
навчально-реабілітаційного центру
« Шанс».
Термін навчання – 2 роки
Загальна кількість учнів – 15 , із
них – 10 хлопців і 5 дівчат. Кількість учнів з неповних сімей – 9 Кількість учнів сиріт – 3
Кількість учнів – інвалідів – 3
Кількість учнів з вадами розвитку – 15
Кількість учнів з багатодітних сімей – 1
Кількість учнів , які перебувають на обліку у службі по справам
неповнолітніх - 1
Кількість учнів, які мешкають у молодіжному готелі -3
Кількість учнів: - зайнятих гуртковою роботою - 2
- у спортивних секціях -1
- беруть участь у художній самодіяльності -1
Типи навчальних закладів:
-
Школа – інтернат для сиріт – 2
-
Спеціалізовані інтернати – 13
-
Учні , які потребують: - медико- психологічної
реабілітації - 15
-
педагогічної реабілітації - 15
-
соціальної реабілітації - 15
Немає коментарів:
Дописати коментар